Услови

Следећи Општи услови продаје регулишу понуду и продају производа и / или услуга на веб локацији е-трговине ввв.цоол-маниа.цом („веб локација“). Молимо вас да пажљиво прочитате ове Опште услове и одредбе пре наручивања било којих производа.

Медиа Леадерс сро, компанија регистрована у Словачкој (Пословни регистар број 46 406 999, порески код и ПДВ број СК2023368787, има седиште у Словачкој, на адреси Длха 4, 974 05 Банска Бистрица, Словачка. Медиа Леадерс је носилац -цоммерце веб локација Цоол-маниа

1. Поље примене веб странице

1.1 Интернет продавница Цоол-маниа резервисана је за малопродају. Цоол-маниа нуди производе на продају искључиво купцима „крајњим корисницима“, тј. „Потрошачима“. „Потрошачем“ се сматра свако лице које купује робу у сврхе које нису повезане са било којом комерцијалном, занатском или професионалном активношћу која се обавља у његовом послу. Ако корисник није „Потрошач“, позива се да избегава слање поруџбина у Интернет продавници; Цоол-маниа задржава право да не обрађује наруџбе од корисника који нису „Потрошачи“ и било које наруџбе које нису у складу са пословном политиком Цоол-маније.

1.2 Све информације садржане на веб локацији не представљају обавезујућу понуду за продају производа у било којој земљи или на било којој локацији.

Производи понуђени на продају на веб локацији могу се купити и послати само купцима који бораве и означе се као одредиште широм света.

1.3 Куповина Производа на веб локацији дозвољена је особама које гарантују да имају најмање осамнаест (18) година и могу да формирају правно обавезујуће уговоре.

1.4 Продаја производа на веб локацији представља уговор на даљину регулисан члановима 50 и даље. словачког законодавног декрета бр. 206 од 6. септембра 2005. („Потрошачки законик“) и словачког законодавног декрета бр. 70 од 9. априла 2003, који садржи прописе о електронској трговини

1.5 Општи услови продаје који се примењују су они објављени на датум преноса налога за куповину. Могу се повремено изменити и допунити с обзиром на могуће регулаторне промене. Све промене ступају на снагу од датума објављивања на Веб локацији

2. Прихватање Општих услова продаје и закључења уговора

2.1 Енглески језик је доступан језик за закључивање уговора. Уговор се закључује у земљама Европске уније, као што је наведено у горе наведеном параграфу 1.2

2.2 Купац је дужан да пажљиво прочита ове Услове и одредбе. Купцу се препоручује да преузме, сачува или одштампа његову копију, као и информације о праву на повлачење и све друге информације које Цоол-маниа пружа на веб локацији, било пре или током процеса куповине.

2.3 Да би закључио куповину једног или више Производа на веб локацији, купац мора попунити образац за наруџбину и послати је Цоол-манији, електронским путем, следећи упутства која се појављују на веб локацији током фаза наруџбине.

2.4 Подношењем формулара за наруџбину путем веб странице (прослеђивање), купац безусловно прихвата и сагласан је да ће се придржавати ових Општих услова продаје у свом уговору са Цоол-маниа. У случају неслагања са одређеним условима садржаним у овим Општим условима продаје, корисник се позива да не преда образац за наруџбину за куповину на веб локацији.

2.5 Цоол-маниа ће пријављене обрасце предати у базу података у складу са законом. Купац може приступити свом обрасцу за наруџбину путем одељка „ хттп://ввв.цоол-маниа.цом/усер/ин “ на веб локацији

2.6 Једном када купац преда своју поруџбину, Цоол-маниа ће послати е-поруку са потврдом уноса поруџбине са потврдом о пријему.
Ова е-пошта приказује извод из основних елемената поруџбине: лични подаци које је унео купац, адреса испоруке, детаљи наручених производа (опис и количина), детаљи цене, начин плаћања, трошкови испоруке, евентуални додатни трошкови као информације о праву на повлачење и резиме општих услова продаје. Купац се обавезује да ће потврдити исправност и да ће евентуалне исправке саопштити путем е-маила инфо@цоол-маниа.еу
Ова порука е-поште не представља прихватање поруџбине, већ само потврду исправног њеног пријема од стране одговарајућих система Цоол-маниа.Клијент ће такође пронаћи свој лични „број наруџбе“, који мора да се користи у било ком другом праћење комуникације са Цоол-манијом.

2.7 Уговор између Цоол-маније и Купца закључиће се тек када Цоол-маниа потврди да је поруџбина прихваћена путем е-поште „Потврда наруџбине и пошиљке“

2.8 Било која е-пошта послата Купцу којом потврђује његов статус поруџбине (као што је е-пошта са „Захтевом за додатне информације“ или е-пошта са „Обавештење о кашњењу испоруке“) или усмена комуникација о поруџбини не сме се сматрати прихватањем исте.
Завршетак уговора одвија се отпремањем наручених производа, осим ако Цоол-маниа није обавестила Купца о неприхватању истог или је Купац затражио његово отказивање.

2.9 Цоол-маниа задржава право да одбије или ограничи налоге који не дају довољно гаранција солвентности или су непотпуни или нетачни. Као и поруџбина у вези са производима који више нису доступни (нема на залихама)
У овим реченицама Цоол-маниа купцу путем е-поште саопштава што је пре могуће да уговор није закључен и да наруџбеница није прихваћена, наводећи разлоге одбијања.
У случају да је плаћање већ извршено, Цоол-маниа омогућава повраћај средстава купцу за износ који је већ наплаћен сторнирањем трансакције (видети чл. 13. Начин поврата)
Цоол-маниа такође задржава право да одбије наруџбе било ког Купца с којим Цоол-маниа има текући правни спор у вези са претходном наруџбом. Цоол-маниа може отказати било коју поруџбину ако сумња на било какву преварну активност и може одбити да обради поруџбине купаца са претходном историјом непоштених налога

3. Информације о производу и доступност производа

3.1 Главне карактеристике сваког производа приказане су на свакој „страници са информацијама о производу“ на основу информација које пружају произвођачи. Цоол-маниа, задржава право да измени било коју страницу са информацијама о производу без најаве.

3.2 Цоол-маниа ће се потрудити да слике представи што је могуће ближе производима понуђеним на продају.
Боје производа се, међутим, могу разликовати од стварних у складу са подешавањима рачунарских система које корисник користи.
Слике у Спецификацијама производа такође се могу разликовати у нијанси боје, величини или у вези са било којим додацима за производе. За потребе уговора о куповини превладава опис производа садржан у обрасцу за наруџбину који је послао клијент

3.3 На веб локацији се такође могу приказивати додатне информације о куповини опште природе, попут оних које се налазе, на пример, или у Водичу за куповину речника.
Ове информације су дате као једноставан генерички информативни материјал, који не одговара стварним карактеристикама појединачног производа. За потребе уговора о куповини превладава опис производа садржан у обрасцу за наруџбину који је послао клијент.

3.4 На „страници са информацијама о производу“ за сваки производ налази се посебан одељак који садржи информације о „Доступности производа“. Купац може купити само производе са следећом изјавом „На лагеру“.
У случају да је статус производа „ Нема на залихама “, купац може наставити са резервацијом производа, а Цоол-маниа у име клијента ће га наручити добављачу. Када производ буде доступан, Цоол-маниа ће обавестити купца путем е-поште.

3.5 Имајте на уму да додавање производа у корпу не значи да је производ аутоматски резервисан за купца.
Производ је и даље доступан за куповину другим купцима до подношења и обавештења о потврди поруџбине од стране Цоол-маниа, у складу са овим Условима продаје.
То може зависити од истовремених налога за куповину на веб локацији. Из техничких разлога могуће је да „расположиви производ“ може нестати на залихама након преноса наруџбине, те је стога потребно сачекати нову испоруку. У том случају, купац ће бити одмах обавештен е-поштом („Производ резервисан“ или „кашњење испоруке“) и може затражити да откаже наруџбину у било које време пре отпреме производа кликом на дугме „откажи“ садржано у имејл.

3.6. У случају недоступности нарученог производа, купац ће бити обавештен путем е-поште одмах, а у сваком случају у року од тридесет (30) дана од дана након пријеноса наруџбине. Ако је плаћање већ извршено, Цоол-маниа истовремено омогућава повраћај средстава купцу за износ који је већ наплаћен сторнирањем трансакције. (види одломак доле: 13. Поступци поврата)

4. Цена, трошкови испоруке, порези и царине

4.1 Све цене објављене на веб локацији су у € (еврима) прерачунатим у друге валуте према тренутном курсу. Укључују ПДВ (20%) ако се производи испоручују и испоручују широм света.

4.2 Цоол-маниа задржава право да промени цену Производа у било ком тренутку. Подразумева се да је цена Производа која ће се наплатити купцу она која је приказана на веб локацији у време предаје поруџбине. Евентуално повећање или смањење након преноса налога неће се узимати у обзир.

4.3 Цена производа не укључује трошкове испоруке. Трошкове испоруке наплаћује купац, а плаћа их купац заједно са плаћањем укупне цене поруџбине.
Износ за све поруџбине је 8 еур (са ПДВ-ом) у Кошарици током поступка куповине на мрежи и пре закључења истог, као и у е-пошти „Потврда поруџбине и пошиљке“.

4.4 Укупна цена поруџбине (са одвојеном назнаком трошкова испоруке и свих осталих додатних трошкова) увек је приказана у корпи на крају поступка куповине ". Ова укупна вредност (која ће бити назначена купцу у„ Унос поруџбине " потврда ”и у е-порукама„ Потврда наруџбине и пошиљке ”, представљаће укупан износ који купац дугује у односу на налог за куповину. Купац не дугује више од овог износа, осим евентуалних царинских дажбина (види доњи одломак) .

4.5 Достава до неких врло одређених дестинација може захтевати додатне накнаде и трошкове које сноси прималац и плаћају се приликом испоруке производа директно пореским и царинским властима или куриру. Купац надокнађује Цоол-манију од таквих пореза, намета и накнада. Међутим, све могуће порезе, намете, трошкове или друге дажбине предвиђене законима сваке одређене државе у којој се производи испоручују и испоручују у потпуности сносе купци.

5. Како купити

5.1 Куповина производа на веб локацији је могућа са или без регистрације. Регистрација омогућава купцу низ додатних услуга, стварањем личног профила.

5.2 У Интернет продавници купац бира и додаје у корпу доступне и наручиве производе, као што је описано на одговарајућој „страници са информацијама о производу“. Током уноса поруџбине, од купца се захтевају одређени лични подаци (лични подаци, одредиште података, фиксни број и број мобилног телефона, адреса е-поште); и убаците важеће податке о кредитној картици чија је законска одговорност или друге методе плаћања (како је предвиђено овим Условима продаје).

5.3 Цоол-маниа задржава право да затражи додатне информације и документацију како би утврдио идентитет и власништво Купца ради плаћања. Купац гарантује да су све пружене информације тачне, тачне и потпуне (видети следећи одломак о начину плаћања).

5.4 Након постављања поруџбине (прослеђеног), Купац се позива да је одштампа или сачува у електронској копији и задржава постојеће опште услове продаје, у складу са одредбама о продаји на даљину

5.5 Купац који је дао поруџбину са пријавом (значи да је регистровани купац и креирао свој профил).

5.6 Након што купцу потврди тачан пријем формулара за наруџбину (видети тачку 2.6), Цоол-маниа обрађује наруџбину и верификује податке које је купац унео, начин плаћања, припрему производа у складишту. У неким случајевима ће му требати телефонски контакт са купцем или затражити додатну документацију (видети одломак Начин плаћања)

5.7 Цоол-маниа комуницира са прихватањем поруџбине слањем е-поште „Потврда наруџбине и пошиљке“ која садржи сажетак информација које су већ садржане у Обрасцу за наруџбину: циљни подаци, опис и количина наручених производа, начин плаћања, испорука података.

5.8 У случају одбијања, Цоол-маниа ће бити обавештена о купцу што је пре могуће (и у сваком случају у року од 30 дана од датума постављања поруџбине) слањем е-маила „Обавештење о отказивању налога“ који садржи разлоге. У случају да је плаћање већ извршено, Цоол-маниа контекстуално омогућава повраћај средстава купцу за износ који је већ наплаћен сторнирањем трансакције (видети чл. 10. Начин поврата)

6. Начини плаћања

Као што је поменуто у параграфу 4.2 (Цена производа, трошкови испоруке, порези и царине), имајте на уму да се све трансакције, укључујући валуту, преводе у евре након што их купац плати.

6.1 Плаћање кредитном картицом

6.1.1 У случају плаћања кредитном картицом, износ везан за куповину Банка ће теретити одмах, по завршетку трансакције коју је клијент извршио на мрежи.

6.1.2 У време када купац преда наруџбину, веб сесија ће бити преусмерена са веб локације на сигурну страницу на веб локацији ГП ВЕБпаи (ССЛ). На таквој веб локацији, купац ће моћи да изврши уплату цене
Током процеса куповине Цоол-маниа ни у једном тренутку не може да зна информације о кредитној картици купца. Подаци нису доступни Цоол-манији или трећим лицима, као ни у време наручивања или у каснијим временима. Ниједна архива Цоол-маније не одржава такве податке. Цоол-маниа ни у ком случају не може бити одговорна за било какву превару или илегалну злоупотребу од стране трећих лица, након плаћања производа купљених на веб локацији

6.1.3 Цоол-маниа задржава право да затражи од купца да путем е-поште пошаље копију предње / задње стране важеће личне карте. У захтеву за е-пошту наведен је период у којем Цоол-маниа мора да прими документ. У сваком случају овај термин неће бити дужи од 5 радних дана. Налог ће бити суспендован док се не затражи тражени документ. У случају захтева, Купац је дужан да пошаље сва тражена документа у одређеном року. Ако Цоол-маниа не добије ове документе у траженом року као у захтеву е-поште или не прими неважеће или истекле документе. Уговор ће бити у складу са и за потребе чл. 1456 ццм, а поруџбина ће бити накнадно отказана, осим права на накнаду штете за коју се Цоол-маниа може суочити као резултат понашања клијента. О раскиду уговора, Купац ће бити обавештен е-поштом, најкасније 2 дана након истека рока за предају докумената који захтева Цоол-маниа, што ће резултирати отказивањем поруџбине и биће му враћен уплаћени износ. Ако Цоол-маниа добије потребну документацију у одређеном року, услови испоруке, односно преузимање производа од стране курира, биће саопштени Купцу након што Централна банка потврди трансакцију ради спречавања ризика од преваре.

6.1.5 Цоол-маниа не може знати и не чува податке на било који начин повезан са кредитном картицом Купца или са било којим другим начином плаћања повезаним са тим рачуном).

6.2 Банковни трансфер

6.2.1 Купци могу платити путем банковног трансфера. Наручена роба биће послата након што примимо уплату.

Број рачуна : ИБАН: СК9802000000002952352651

Адреса банке пријемника:
Всеобечна уверова банка
Млинске ниви 1
829 90 Братислава 25
Словачка

СВИФТ код (БИЦ): СУБАСКБКС

Симбол променљиве (препорука) : Ваш број поруџбине

7. Пошиљка

7.1 Израз "пошиљка" односи се на тренутак у којем је Цоол-маниа поверио производ дефинисаном превознику који преузима производ на одговорност (критеријуми се могу разликовати у зависности од врсте нарученог производа и одредишта)

  • Обично стиже у року од 5 радних дана (може се разликовати у зависности од земље одредишта)
  • Међународна пошта 1. класе 'Потписано за' Достава - Међународна пошта 'Потписано за '
  • ГЛС курирска служба - међународна достава

7.2 Услови испоруке и услови испоруке посебно су наведени у односу на појединачни производ на свакој релевантној „страници са информацијама о производу“. Услови отпреме ступају на снагу од датума слања налога, осим ако није другачије назначено

7.3 Ако се одједном наручи више производа са различитим статусом доступности, Цоол-маниа ће извршити само једну пошиљку. Пошиљка ће се извршити поштујући најдужа времена (нпр. У случају да је 1 производ наручен са статусом „Нема на лагеру“, заједно са производом са статусом „На лагеру“, оба производа ће бити отпремљена са временом отпреме дуже, тј. 30 дана).

8. Достава: Накнаде и услови

8.1. Испоруке производа врше се на поштанску адресу одредишта коју је купац навео у модулу наруџбине.

Накнаде за паковање и испоруку

Светски стандард - 8 € (достава широм света)

испорука широм света

8.2 Купац је дужан да пријави све посебне карактеристике повезане са местом испоруке Производа. У случају давања погрешних информација и детаља, утовар било ког додатног трошка који ће Цоол-маниа издржати да би довршио испоруку Производа биће задужен за Купца.

8.3 Испорука налога односи се на ниво улице. Не достављамо поштанске сандучиће, поште и не испоручујемо трећој компанији која се бави транспортом / шпедитером.

8.4 Сва одговорност и ризик за купљену робу наплаћује се од купца од тренутка када поштанска служба има потпис примаоца

8.5 Купац мора одмах пријавити било који проблем у вези са физичком, кореспонденцијом или комплетношћу примљене робе, ЦоолЦаниа, а најкасније у року од 5 дана од дана испоруке, извештавањем путем е-поште на инфо@цоол-маниа.еу

8.6 У случају да купац затражи поновно слање купљеног производа, Цоол-маниа ће наставити са новом испоруком задржавајући право на наплату, поред трошкова, трошкова враћања производа Цоол-манији.

8.12 У случају да купљени производ није испоручен или је одложен у складу са условима испоруке назначеним у одељку Спецификације, купац га може пријавити путем е-поште: инфо@цоол-маниа.еу . Цоол-маниа ће испитати жалбу и одмах ће обавестити купца о резултату путем е-поште у року од највише петнаест (15) радних дана.

9. Повратак: Право на повлачење

9.1 У складу са члановима 64 и даље. Законика о потрошачима (Законодавна уредба бр. 206/2005), купац „Потрошач“ има право да одустане од куповине Производа без казне и без навођења било ког разлога за спецификацију, у року од (14) дана од пријема Производа. Према условима наведеним у следећим тачкама

9.2 Цоол-маниа даје купцу боље услове од предвиђених Кодексом потрошача (који каже да купац мора послати писмено обавештење у року од 14 дана, поштанским препорученим писмом са повратницом) да би остварио ово право, довољно је да му саопшти ће у року од 15 радних дана од датума испоруке производа, путем е-поште: инфо@цоол-маниа.еу Предмет: („Желим да применим право на одустајање)

9.3 Обавештавајући о повлачењу, купац треба да назначи број поруџбине (издат у тренутку куповине), производ или производе за које намерава да искористи своје право на одустајање и јасно изрази своју намеру да одустане од куповине

9.4 Једном примљени захтев за повлачење путем е-поште, служба за кориснике Цоол-маниа ће одмах доставити купцу упутства о начину враћања производа. Производи се морају слати на адресу компаније која је наведена на страници за контакт.
Производ се мора вратити нетакнут, неискоришћен, у комплету са свим оригиналним деловима и амбалажом (кесе и / или амбалажа), у складу са условима из следећих тачака 9.5.

9.5 Како се вратити - Купац вратити пошиљку

9.6 У случају да повлачење није извршено у складу са чл. 64 и даље. Потрошачки код и, посебно ако Производ није комплетан са свим деловима и / или је пропраћен додатном опремом и / или елементима који чине саставни део (нпр. Налепница и даље мора бити причвршћена на производе печатом за једнократну употребу, саставни део производа) и / или није у оригиналној амбалажи, или чак и када га клијент оштети или користи (производи нису ношени, опрани, коришћени) осим разумне границе дужне пажње, то чини не подразумева раскид уговора и, сходно томе, неће имати право на повраћај износа који је купац платио за производ. Производ ће остати на располагању купцу у складишту Цоол-маније, чекајући да га преузме, истовремено поништавајући захтев за повлачење.

9.7 У складу са чланом. 67, четврти став потрошачког кодекса, тек након пријема производа и тек након потврде позитивног поштовања услова и поступака за остваривање права на повлачење и интегритет (како је наведено у претходним параграфима), Цоол-маниа ће у року од четрнаест (14) дана од дана пријема Производа, а у сваком случају у року од тридесет (30) дана од дана када је Цоол-маниа обавештена о захтеву за повлачење, рефундирајте износе које је купац платио. Поврат укључује трошкове испоруке, али не и износ плаћен за куповину било које „додатне услуге доставе“

ОБРАЗАЦ ЖАЛБЕ - (потребно је попунити и послати са враћеном робом - применити 2 године гаранције за недостатке на производима)

ПОВЛАЧЕЊЕ ОБРАЗЦА - (потребно је попунити и послати враћену робу до 14 дана након пријема производа)

10. ПОСТУПЦИ ПОВРАЋАЊА

10.1 Повраћај новца извршиће се сторнирањем платне трансакције (ако је клијент извршио плаћање кредитном картицом или банковним трансфером)

10.2 У случају неусклађености примаоца производа назначеног у обрасцу за наруџбину и ко је извршио уплату износа за куповину, рефундацију износа, у случају права на одустајање, извршиће Цоол-маниа, онима који су извршили уплату.

10.3 Као што је већ поменуто у одељку 4.1, све трансакције које изврше купци који имају пребивалиште у земљи Европске уније претварају се у евре као резултат плаћања од стране купца. За плаћања у валутама које нису евро, Цоол-маниа и даље враћа износ у еврима, а износ валуте се затим израчунава на основу односа промене у дану на који је извршен повраћај средстава. Ризик девизног курса се стога наплаћује купцу.

11. Конвенционална гаранција

11.1 Производи који се продају на веб локацији могу, у зависности од њихове природе, бити покривени конвенционалном гаранцијом коју издаје произвођач („Конвенционална гаранција“). Купац се може ослонити на ову гаранцију само према произвођачу. Трајање, територијално продужење, услови коришћења, врсте покривених оштећења и / или недостатака и сва ограничења гаранције зависе од појединачног произвођача и назначени су у гарантном листу који се налази у кутији са производом.

Произвођач Производа сноси одговорност за било какву штету насталу оштећењима таквих Производа.
Ова врста гаранције има добровољну природу и не додаје, не замењује, не ограничава или искључује и неће утицати на правну гаранцију

12. Правно јамство од 24 мјесеца за недостатке у усаглашености

12.1 У складу са Потрошачким кодексом, сви производи који се на веб локацији продају „Потрошачу“ такође су покривени правном гаранцијом од 24 месеца која покрива неусклађеност са квалитетом који се захтева и који је декларисан на уговорима (према члановима 128 и даље законски бр. 206/2005). Да би добио гаранцијску услугу, купац мора сачувати рачун за поруџбину („Потврда наруџбине и пошиљке“, е-маил или курирска доставница или доказ о уплати).

12.2 Законско јамство од 24 месеца покрива недостатке или неусклађеност производа, који нису евидентни у тренутку куповине, постоје у тренутку испоруке робе, ако се производ правилно користи, у складу са наменом и у складу са произвођач (одредбе садржане у документацији која је евентуално приложена производу.
Неисправност усаглашености мора се отказати, под условом опозива гаранције, у року од два месеца од дана откривања.

12.3 Сматра се да је роба у складу са уговором ако у тренутку испоруке потрошачу:

12.4 Стога су искључени из опсега правне гаранције, а недостаци утврђени случајним чињеницама или одговорношћу купца или употреба производа није у складу са намером и / или су назначени у техничкој документацији могу бити приложени уз производ.

12.5 У случају квара или неусаглашености производа, Цоол-маниа обезбеђује, без накнаде за купца, враћање усаглашености производа: поправком или заменом производа другим који има једнаке или веће карактеристике. У супротном, уз одговарајуће смањење цене или раскид уговора, повраћај уплаћеног износа.

12.6 Да би искористио правну гаранцију, купац мора пре свега доставити доказе о датуму куповине и испоруке робе. Препоручљиво је да купац, у сврху таквих доказа, сачува копију е-поште „Потврда наруџбине и пошиљке“ коју је послала Цоол-маниа или било који други документ који потврђује датум извршења куповине (на пример, курирска доставница или доказ о уплати).

12.7 Купац мора компанијиЦоол-маниа послати одређену комуникацију која захтева уклањање неусаглашености путем е-поште инфо@цоол-маниа.еу Предмет: Производ је неисправан

12.8 У случајевима када примена гаранције предвиђа враћање производа ради поправљања недостатка, купац мора вратити производ у оригиналном паковању, комплетном у свим деловима (укључујући амбалажу и сву документацију и додатну опрему). Да бисте ограничили оштећење оригиналног паковања, препоручује се да га ставите у другу кутију. Треба избегавати лепљење налепница или трака директно на оригиналну амбалажу производа.

12.9 Ако квар не буде пронађен или ако не би требало да представља неусклађеност производа, сходно Законској уредби бр. 206/2005, купцу ће се наплатити сви трошкови провере и поправке, као и сви други трошкови ( превоз, итд.) који је на крају подржао Цоол-маниа. Гаранција је неваљана ако је квар настао занемаривањем или злоупотребом купца, преваром, влагом или другим узроцима који нису повезани са производним или производним недостацима

13. Приватност

13.1 Лични подаци које је купац затражио и пружио током пуњења модула поруџбине прикупљају се и обрађују како би се удовољило захтевима купца и ни под којим условима неће бити лиценцирани трећим лицима. Цоол-маниа гарантује својим купцима поштовање правила о обради личних података, у складу са кодом о приватности утврђеним у Законској уредби бр. 196 од 30.06.2003 и накнадним изменама.

14. Грешке и / или нетачности на веб локацији

14.1 Цоол-маниа је непрестано посвећена провери мрежног каталога како би спречила грешке или нетачности. Међутим, могуће је да Веб локација садржи грешке, нетачности или пропусте.Цоол-маниа зато задржава право да исправи све грешке, нетачности или пропусте садржане на Веб локацији, чак и након што је на крају добила поруџбину. Такође задржава право промене података у било ком тренутку без претходног обавештавања Купца.