Рекламације и повраћај робе

Наручена роба није у реду, или није у складу са вашим очекивањима? Саветоваћемо вас како можете да се жалите на робу или ћемо вам помоћи око враћања производа.

Желим да се жалим на производ или пошиљку

Ако купљени производ не ради како треба, ми ћемо се побринути за помоћ око подешавања, поправке или замене. Морате попунити формулар за рекламацију и послати га на нашу адресу заједно са производима.

Захтевајте робу

Желим да се повучем из уговора и вратим производ

Можете одустати од купопродајног уговора у року од 14 дана од испоруке, односно вратити робу купљену у нашој е-продавници без навођења разлога. Морате попунити образац за повлачење уговора и послати га на нашу адресу заједно са робом.

Вратите робу

 

ФАК - Одговори на најчешће постављана питања

1. Како могу да контактирам Одељење за жалбе?

Можете контактирати наше одељење за жалбе слањем е-поште на: [email protected] .

 

2. Колико времена је потребно за обраду захтева?

Жалбе обрађујемо одмах, али најкасније у року од 30 дана од дана пријема.

 

3. Како поступити приликом враћања робе?

Можете одустати од уговора и вратити робу без навођења разлога у року од 14 дана од тренутка када ви или особа коју сте одредили примите робу. Након враћања робе, ми ћемо Вам вратити уплаћени износ куповине у виду уплате на Ваш рачун.

 

4. Могу ли да одустанем од уговора ако купујем као компанија?

Не, нажалост компанија није физичко лице и самим тим не може вратити робу у законском року од 14 дана као код физичких лица. Могуће је договорити замену робе за друге производе.

 

5. Ко сноси трошкове слања враћене робе?

Враћање робе назад у наше складиште је у потпуности у вашој надлежности. Ово се такође односи и на трошкове повезане са тим.

 

6. Где да пошаљем робу коју желим да вратим?

Пре него што вратите робу, упакујте је прописно и залепите етикету са нашом адресом на спољну страну паковања. Ево адресе за слање пакета са враћеном робом:


Мedia Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia


Али будите опрезни! Нећемо бити одговорни за стање у којем смо примили ваш пакет од превозника. Стога, пре слања робе, ставите је у оригинално стање у каквом је стигла од нас, а кутију напуните материјалом који ће робу заштитити од оштећења током транспорта. Ако се, упркос томе, нешто деси са вашом пошиљком на путу до нас, одмах контактирајте превозника који је преузео пакет од вас и затражите надокнаду штете.

 

7. Желим да заменим робу (нпр. због погрешне величине). Како да поступим?

Ако производ уопште није коришћен (односно, на њему нема нечистоћа - длака, прљавштине итд.), само је испробан, могуће је заменити производ за другу величину. Међутим, потребно је попунити формулар за рекламацију и у напомени навести захтев за замену за други производ/другу величину.

 

8. Могу ли да вратим било коју врсту производа?

Дефинитивно не. Законом је прецизно дефинисано које категорије робе се не могу вратити. На пример, слушалице у уху (шпијунске слушалице) и слично.

Купац не може одустати од уговора чији је предмет

  1. продаја робе израђене по посебним захтевима купца, робе по мери или робе намењене посебно за једног купца (нпр. израда неонског логотипа или за гобо пројектор, етикете са именима по мери по захтеву купца),
  2. продаја робе која је подложна брзом смањењу или пропадању квалитета,
  3. продаја робе упаковане у заштитну амбалажу, која није погодна за враћање из здравствених или хигијенских разлога и чија је заштитна амбалажа поломљена након испоруке производа (на пример, слушалице за уши – шпијунске слушалице, средство за чишћење нитрита итд. ),
  4. пружање електронског садржаја који није на физичком медију, ако је његово пружање започето уз изричит пристанак потрошача и потрошач је изјавио да је прописно обавештен да изражавањем ове сагласности губи право да одустане од уговора (нпр. софтверску дигиталну/електронску лиценцу).

 

9. Када ћу добити уплату за враћену робу?

Новац за враћену робу шаљемо најкасније у року од 14 дана након пријема пакета и провере враћене робе. По закону имамо рок од 14 дана од дана пријема у магацину за обраду робе из уговора. Добићете свој новац назад користећи исти начин на који је уплата стигла нама. Код експресних плаћања (кредитна картица, Гоогле Паи, Аппле Паи, итд.), новац ће стићи на ваш рачун у року од 3 радна дана. Банковни трансфер обично траје 1-3 радна дана. Ако је уплата била поузећем, морате да попуните формулар број рачуна у ИБАН формату (Додајте и име примаоца) за повраћај средстава и ми ћемо рефундирати уплату путем банковног трансфера.